Monday, April 1, 2013

Dodaj zwiastun kanału i zwiększ liczbę subskrypcji


Jeśli korzystasz już z nowego Kanału Uniwersalnego w YouTube, pewnie wiesz, że możesz dodać na nim zwiastun, dzięki któremu zainteresujesz nowych odbiorców i zyskasz stałych widzów. Zwiastun będzie widoczny na karcie Przeglądaj (musisz włączyć ją w ustawieniach) tylko dla tych użytkowników, którzy jeszcze nie subskrybują Twojego kanału.
Interesujący zwiastun to najlepszy sposób na zaprezentowanie kanału oraz zachęcenie odbiorców do dodania go do swoich subskrypcji i regularnego oglądania w YouTube.
Niektórzy twórcy dodali już zwiastun swojego kanału i znacząco zwiększyli liczbę subskrypcji. Oto kilka przykładów: MysteryGuitarMan, Indy Mogul i Veritasium Science.
Potraktuj zwiastun jako reklamę swojego kanału. Tworząc go, weź pod uwagę te wskazówki:

  • Otwarcie zachęć do zasubskrybowania kanału (w samym filmie, w adnotacji oraz w opisie).
  • Przyciągnij uwagę widza – jeśli nie wiesz, jak to zrobić, pokaż swój kanał, zamiast o nim opowiadać.
  • Powiedz, jakiego rodzaju filmy tworzyszi jak często.
  • Pomyśl o ogólnym kontekście. Odbiorca obejrzy zwiastun na Twoim kanale być może już po obejrzeniu jednego z Twoim filmów.
  • Nie ma idealnej długości, ale im krótszy zwiastun, tym lepszy.
Więcej informacji o strategiach budowania grona odbiorców przy użyciu nowego Kanału Uniwersalnego w YouTube znajdziesz w odświeżonym Poradniku dla twórców. A teraz do dzieła!
Andres Palmiter, Audience Development Strategist. Ostatnio zasubskrybował AgentXPQ i xperpetualmotion.

No comments:

Post a Comment