Friday, September 6, 2013

Żegnajcie, odpowiedzi wideo...Witajcie lepsze sposoby nawiązywania kontaktu

Umożliwienie łatwego kontaktu z fanami jest dla nas równie ważne jak dla Was. W tym celu funkcje, z których korzystało niewiele osób, zastępujemy nowymi, lepszymi. W tej chwili współczynnik klikalności odpowiedzi wideo wynosi 0,0004% — innymi słowy, z każdego miliona osób, które widzą odpowiedź wideo, klika ją tylko 4 użytkowników. W związku z tym 12 września wycofamy tę rzadko używaną funkcję. Pracujemy już nad narzędziami, które pozwolą twórcom skuteczniej zwiększać zaangażowanie widzów. Skupiamy się na funkcji, która pozwoliłaby udostępniać linki do filmów w komentarzach. Dzięki temu twórcy i widzowie będą wzbogacać filmy o dodatkowy kontekst, a bogatszy kontekst przełoży się na większe zaangażowanie.
Dopóki to nie nastąpi, możecie nadal zachęcać fanów do przesyłania filmów o określonych tytułach, hashtagach i opisach, które ułatwią znalezienie ich z pomocą wyszukiwarki (np.Odpowiedź wideo na film Taylor Swift „22”).Możecie wyróżnić te filmy poprzez umieszczenie ich na playlistach i w sekcjach kanału, zamiast wyświetlać je pod własnymi filmami. Wszystkie odpowiedzi wideo wysłane przez was lub Waszych fanów pozostaną dostępne i będzie je można wyszukać.  
Zachęcamy też do korzystania z takich funkcj  jak programowanie InVideo, dzięki którym widzowie znajdą jeszcze więcej filmów z Twojego kanału.

Zespół YouTube

No comments:

Post a Comment