Tuesday, November 12, 2013

YouTube prezentuje: Fan Finder

Wszystkie świetne kanały są współtworzone przez zaangażowanych odbiorców. Dlatego kilka miesięcy temu wprowadziliśmy narzędzie “Najlepsi odbiorcy”, umożliwiając Ci interakcję z najaktywniejszymi widzami. Teraz przedstawiamy Fan Findera, który wyszuka i nieodpłatnie pozyska nową publiczność dla Twojego kanału.

Fan Finder analizuje interakcje widzów z milionami kanałów na YouTube, by dotrzeć do osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane Twoimi filmowymi propozycjami. Sprytne, prawda? Prezentacja Twojego kanału odbywa się za pomocą reklamy wideo TrueView, którą widzowie mogą pominąć po upływie 5 sekund. Jeżeli chcesz wypróbować, jak to działa, stwórz autoreklamę, wgraj ją na swój kanał i prześlij do Fan Findera. Rozpowszechnimy ją nieodpłatnie, a Ty zyskasz szansę nawiązania kontaktu z nowymi odbiorcami.

Oto kilka przydatnych wskazówek do stworzenia skutecznej autoreklamy:
  1. Niech reklama Twojego kanału będzie zwięzła i zajmująca: przedstaw widzom jego zawartość – nie zakładaj, że już kiedyś o nim słyszeli. Pamiętaj, że Twój przekaz będzie prezentowany w TrueView, który umożliwia pominięcie reklamy już po 5 sekundach. Warto od razu przejść do sedna. 
  2. Pamiętaj o dostarczeniu rozrywki: zazwyczaj lepiej jest pokazać, o czym jest Twój kanał, niż o tym opowiedzieć. Jeżeli specjalizujesz się w tematyce komediowej – bądź zabawny. Jeżeli Twoim żywiołem jest muzyka – unikaj ciszy. Wiesz, w czym rzecz.
  3. Zadbaj o wyrazisty przekaz: koncentruj się na specyfice swojego kanału i na powodach, dla których warto się nim zainteresować lub subskrybować jego zawartość. 
  4. Wezwij do działania w czytelny sposób: określ, czego oczekujesz od swoich widzów. Napisz to i zawrzyj w reklamie swojego kanału. Nie zapomnij też wyjaśnić, na czym polega subskrypcja (na przykład: „Chcesz zobaczyć więcej? Subskrybuj tutaj”). 
  5. Branding ma znaczenie: upewnij się, że Twój komunikat jest klarowny i konsekwentnie go powtarzaj. Celem jest zapamiętanie Twojego kanału przez kolejnych widzów. 
Odwiedź www.youtube.com/fan_finder, by dowiedzieć się więcej i obejrzeć parę świetnych przykładów reklamujących kanały użytkowników.

Zespół YouTube

Friday, November 8, 2013

Zamiana komentarzy w interesujące rozmowy

Powiedzmy, że oglądasz  Lindsey Stirling lub ostatni odcinek Epic Rap Battles i chcesz przyłączyć się do rozmowy. Czy chciałbyś zobaczyć komentarze od osób które Cię interesują ( w tym autorów  jak Lindsey czy ERB ) czy raczej osób które ostatnio dodały komentarz?


Pisaliśmy niedawno, że YouTube  wprowadzi nową ulepszoną funkcję komentarzy.  Począwszy od tego tygodnia, podczas oglądania filmu na YouTube, najpierw zobaczysz komentarze od osób które Cię interesują. Ponadto, udostępniając filmy na swoim kanale, będziesz miał więcej nowych narzędzi do moderowania pożądanych i niepożądanych rozmów. W ten sposób, komentarze YouTube zamienią się rozmowy, które Cię interesują.


Oto więcej szczegółów na temat nowych komentarzy YouTube we współpracy z Google+:
  • Ciekawe komentarze możesz teraz przenieść się do góry: Na szczycie listy zobaczysz komentarze twórców filmu, popularnych osobowości, zaangażowane dyskusje o filmie oraz komentarze Twoich znajomych z kręgów Google+ . Nadal możesz śledzić najnowsze komentarze przełączając z "najlepszych komentarzy " do " najnowszych komentarzy "
  • Dołącz do rozmowy publicznie lub prywatnie: Możesz wybrać jak  rozpocząć rozmowę: widoczną dla wszystkich, tylko dla znajomych w Twoich w kręgach lub tylko dla przyjaciół. Podobnie jak w Gmail, odpowiedzi są  uporządkowane według wątków, dzięki czemu można łatwo śledzić rozmowy.
  • Łatwe moderowanie komentarzy : Jeżeli zamieścisz film na swoim kanale, będziesz miał dostęp do nowych narzędzi weryfikacji komentarzy zanim zostaną udostępnione - będziesz mógł blokować pewne słowa lub zaoszczędzić czas poprzez auto- zatwierdzanie komentarzy od niektórych fanów.
Jeśli, jak większość ludzi komentujących na YouTube, masz już połączone konto z profilem lub stroną Google+, możesz rozpocząć komentowanie już teraz. Jeśli jeszcze nie połączyłeś kont, to możesz to zrobić tutaj lub dowiedzieć się więcej tutaj. Pamiętaj, że to Ty decydujesz jak jesteś postrzegany publicznie na YouTube, od Twojej decyzji zależy czy np. zatrzymasz aktualną nazwę Twojego kanału YouTube, użyjesz własnego nazwiska czy stworzysz nowa nazwę kanału.


Aby dowiedzieć się więcej o łączeniu kanału YouTube z Google+, przejdź tutaj.

Nundu Janakiram, Product Manager, and Yonatan Zunger, Principal Engineer, recently watched “Mexican Standoff (ft. Key & Peele).