Thursday, October 11, 2012

Zwiększ zaangażowanie widzów dzięki YouTube Analytics

Jeśli chcesz, aby Twój kanał w YouTube cieszył się popularnością, konieczne jest poznanie potrzeb i gustów swoich widzów. Opracowaliśmy więc kolejne narzędzia, które pozwolą Ci lepiej poznać skuteczność Twoich filmów. Poniżej przedstawiamy kilka udoskonaleń, które w ostatnich miesiącach wprowadziliśmy w YouTube Analytics.

Zaangażowanie odbiorców
Od niedawna zwracamy większą uwagę na czas, jaki użytkownicy spędzają na oglądaniu sugerowanych im filmów w YouTube. Aby udostępnić Ci więcej danych o zaangażowaniu widzów, rozbudowaliśmy raport „Wyświetlenia” – teraz zawiera on więcej interaktywnych danych o czasie oglądania.

W raporcie „Wyświetlenia” można teraz zobaczyć szacunkowy czas poświęcony na oglądanie filmów lub wybrać inne opcje danych w menu „Porównaj dane”.




Adnotacje to jedna z najczęściej używanych funkcji pozwalających zwiększyć zaangażowanie odbiorców w YouTube.  Teraz możesz korzystać z raportu Adnotacje (wersja beta), który pozwala wyświetlić dane o skuteczności adnotacji w filmie wraz ze współczynnikami kliknięć i zamknięć.


Łatwiejsze korzystanie z Analytics
Suwak danych jest ponownie dostępny a używanie go jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej.  Pozwala szybko zmienić zakres dat i zobaczyć statystyki filmów dla różnych okresów.

Możliwe jest uśrednienie danych i poznanie wartości łącznych w ujęciu kroczącym dla sum z okresów 7- i 30-dniowych.  Wyświetlenie wartości łącznych – zamiast pokazywania zmian w ruchu w ciągu tygodnia i innych danych cyklicznych – pozwoli dostrzec trendy i zauważyć ogólny wzrost bez konieczności analizowania krótkofalowych wzrostów i spadków.




W sekcji metadanych filmu i kanału szybko znajdziesz takie informacje jak łączna liczba wyświetleń i czas trwania filmu.




Wizytówka filmu pozwala wyświetlić miniaturę filmu i podstawowe informacje o nim po umieszczeniu wskaźnika myszy na linku do filmu.




Porównaj dane to funkcja, dzięki której na różne sposoby możesz porównać trendy i wzorce z dwóch różnych zestawów danych.  




Wiemy, że dostęp do statystyk dla kanału jest niezbędny, aby poszerzać grono swoich odbiorców, i dlatego chcemy dalej ulepszać YouTube Analytics.  Jeśli chcesz podzielić się z nami swoją opinią lub powiedzieć nam, jakie inne funkcje moglibyśmy dodać, napisz swój komentarz poniżej.

Ted Hamilton, YouTube Product Manager, ostatnio oglądał „Kitty Corliss “Grinding the Crack””.

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. I seriously enjoyed the sohbet chat güzel sözler yemek tarifleri sohbet chat mirc mirc indir sites write-up, though took me time to understand all of the comments.

    ReplyDelete
  5. Celana Hernia
    Thank you for sharing in this article
    I can learn a lot and could also be a reference
    I am happy to find your website and can join to comment
    I think is very valuable to be able to read your writing, and on this occasion will I use for my reference source
    Thank you so much for sharing, I hope you continue to write spirit next topic

    vimax extender Obat pembesar penis vimax asli

    ReplyDelete