Jeśli chcesz, aby Twój kanał w YouTube cieszył się popularnością, konieczne jest poznanie potrzeb i gustów swoich widzów. Opracowaliśmy więc kolejne narzędzia, które pozwolą Ci lepiej poznać skuteczność Twoich filmów. Poniżej przedstawiamy kilka udoskonaleń, które w ostatnich miesiącach wprowadziliśmy w YouTube Analytics.
Zaangażowanie odbiorców
Od niedawna zwracamy większą uwagę na czas, jaki użytkownicy spędzają na oglądaniu sugerowanych im filmów w YouTube. Aby udostępnić Ci więcej danych o zaangażowaniu widzów, rozbudowaliśmy raport „Wyświetlenia” – teraz zawiera on więcej interaktywnych danych o czasie oglądania.
W raporcie „Wyświetlenia” można teraz zobaczyć szacunkowy czas poświęcony na oglądanie filmów lub wybrać inne opcje danych w menu „Porównaj dane”.
Adnotacje to jedna z najczęściej używanych funkcji pozwalających zwiększyć zaangażowanie odbiorców w YouTube. Teraz możesz korzystać z raportu Adnotacje (wersja beta), który pozwala wyświetlić dane o skuteczności adnotacji w filmie wraz ze współczynnikami kliknięć i zamknięć.
Łatwiejsze korzystanie z Analytics
Suwak danych jest ponownie dostępny a używanie go jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Pozwala szybko zmienić zakres dat i zobaczyć statystyki filmów dla różnych okresów.
Możliwe jest uśrednienie danych i poznanie wartości łącznych w ujęciu kroczącym dla sum z okresów 7- i 30-dniowych. Wyświetlenie wartości łącznych – zamiast pokazywania zmian w ruchu w ciągu tygodnia i innych danych cyklicznych – pozwoli dostrzec trendy i zauważyć ogólny wzrost bez konieczności analizowania krótkofalowych wzrostów i spadków.
W sekcji metadanych filmu i kanału szybko znajdziesz takie informacje jak łączna liczba wyświetleń i czas trwania filmu.
Wizytówka filmu pozwala wyświetlić miniaturę filmu i podstawowe informacje o nim po umieszczeniu wskaźnika myszy na linku do filmu.
Porównaj dane to funkcja, dzięki której na różne sposoby możesz porównać trendy i wzorce z dwóch różnych zestawów danych.
Wiemy, że dostęp do statystyk dla kanału jest niezbędny, aby poszerzać grono swoich odbiorców, i dlatego chcemy dalej ulepszać YouTube Analytics. Jeśli chcesz podzielić się z nami swoją opinią lub powiedzieć nam, jakie inne funkcje moglibyśmy dodać, napisz swój komentarz poniżej.
Ted Hamilton, YouTube Product Manager, ostatnio oglądał „Kitty Corliss “Grinding the Crack””.
Zaangażowanie odbiorców
Od niedawna zwracamy większą uwagę na czas, jaki użytkownicy spędzają na oglądaniu sugerowanych im filmów w YouTube. Aby udostępnić Ci więcej danych o zaangażowaniu widzów, rozbudowaliśmy raport „Wyświetlenia” – teraz zawiera on więcej interaktywnych danych o czasie oglądania.
W raporcie „Wyświetlenia” można teraz zobaczyć szacunkowy czas poświęcony na oglądanie filmów lub wybrać inne opcje danych w menu „Porównaj dane”.
Adnotacje to jedna z najczęściej używanych funkcji pozwalających zwiększyć zaangażowanie odbiorców w YouTube. Teraz możesz korzystać z raportu Adnotacje (wersja beta), który pozwala wyświetlić dane o skuteczności adnotacji w filmie wraz ze współczynnikami kliknięć i zamknięć.
Łatwiejsze korzystanie z Analytics
Suwak danych jest ponownie dostępny a używanie go jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Pozwala szybko zmienić zakres dat i zobaczyć statystyki filmów dla różnych okresów.
Możliwe jest uśrednienie danych i poznanie wartości łącznych w ujęciu kroczącym dla sum z okresów 7- i 30-dniowych. Wyświetlenie wartości łącznych – zamiast pokazywania zmian w ruchu w ciągu tygodnia i innych danych cyklicznych – pozwoli dostrzec trendy i zauważyć ogólny wzrost bez konieczności analizowania krótkofalowych wzrostów i spadków.
W sekcji metadanych filmu i kanału szybko znajdziesz takie informacje jak łączna liczba wyświetleń i czas trwania filmu.
Wizytówka filmu pozwala wyświetlić miniaturę filmu i podstawowe informacje o nim po umieszczeniu wskaźnika myszy na linku do filmu.
Porównaj dane to funkcja, dzięki której na różne sposoby możesz porównać trendy i wzorce z dwóch różnych zestawów danych.
Wiemy, że dostęp do statystyk dla kanału jest niezbędny, aby poszerzać grono swoich odbiorców, i dlatego chcemy dalej ulepszać YouTube Analytics. Jeśli chcesz podzielić się z nami swoją opinią lub powiedzieć nam, jakie inne funkcje moglibyśmy dodać, napisz swój komentarz poniżej.
Ted Hamilton, YouTube Product Manager, ostatnio oglądał „Kitty Corliss “Grinding the Crack””.
jam tangan online
ReplyDeletejam tangan murah
baju batik modern
jam tangan casio
jam tangan original
grosir jam tangan
toko sepatu online
the best acne treatment
cara cepat hamil
belajar bisnis online
home remedies for acne
how to get rid of acne home remedies
cara belajar bahasa inggris
margahayuland
How to Lose Weight Fast easy
tips cara agar cepat hamil
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteI seriously enjoyed the sohbet chat güzel sözler yemek tarifleri sohbet chat mirc mirc indir sites write-up, though took me time to understand all of the comments.
ReplyDeleteCelana Hernia
ReplyDeleteThank you for sharing in this article
I can learn a lot and could also be a reference
I am happy to find your website and can join to comment
I think is very valuable to be able to read your writing, and on this occasion will I use for my reference source
Thank you so much for sharing, I hope you continue to write spirit next topic
vimax extender Obat pembesar penis vimax asli